עשה את מה שאתה אוהב אחרת תיאלץ לאהוב את מה שאתה עושה

פעם שמעתי את המשפט החכם הזה ממישהו, ואני לא זוכרת איפה שמעתי אותו, אבל אימצתי אותו לתוך ליבי עמוק מאוד.

היום, אחרי כל כך הרבה נסיונות להגיע למקום עבודה ולעשות את מה שאני אוהבת, אני חושבת שעברתי יותר משבעת מדורי גיהנום וסבל רצוף בהמון בכי עצבים, וכמעט אולקוס. הצלחתי בכוחות עצמי למצוא עבודה שמתאימה לאופי שלי, והיום אני עובדת כמאבטחת אירועי ספורט מופעים ובתי עינוג. 

כן, בתי עינוג. זה נשמע מצחיק אבל זה מה שכתוב לי על תעודת המאבטח שלי. אני יכולה תאכלס לאבטח מועדונים, (אמא שלי מיד מתעלפת מזה), אבל האמת שלא רע לי בכלל בעבודה הזו. היתה הופעה לאחרונה של האחים בלוז - איזו שהיא להקה שאנלא זוכרת את שמה עשו כאוור לשירים של האחים בלוז וג'ו קוקר, היה נחמד נהננתי. לפני מספר חודשים כשעוד היה חם וקיצי, הוא היה פה בתל אביב לראשונה, ג'ון בון ג'ובי החתיך! הייתי גם שם, ראיתי שמעתי ומאוד נהנתי.

הצטרפתי לחברת אבטחה, שהיום אני כבר לא שם, בשביל החוויות. יש חוויות טובות, (לרוב) יש חוויות לא טובות (מעטות) שנשארות איתך לדרעון עולם והחוויות האלה דווקא הן אלה שגורמות לך לשנוא את האוהדים של קבוצות הכדרגל בגלל ההתנהגות המזלזלת שלהם כלפי הסדרנים והמאבטחים. 

לא פעם אמרתי שאם יצא לי אני אכתוב על כך ואולי אפילו אוציא מזה ספר. אולי באחד הימים זה יצליח לי. 

תגובות