יו"ר וועד נווה שאנן צביקה ברבי מבקר בבית הספר עירוני ג בנווה שאנן, יחד עם מנהל בית הספר יהושוע מקימים השנים מערך לימודי לערכים בקרב תלמידי תיכון עירוני ג' ההמשך בכתבה הבאה

בשנת הלימודים האחרונה הגיעו להחלטה במשרד החינוך, אחרי מחאת הסרדינים, שנועדה להקטין את כמות התלמידים בבתי הספר היסודיים בארץ, לפצל כיתות ולהכניס יותר מורים מחנכים לכיתות העמוסות ממילא, בשביל להגיע לכל תלמיד ולהשקיע יותר בתלמידים נחלשים.
בבית הספר התיכון עירוני ג בשכונת נווה שאנן הגדילו לעשות וחילקו כמה כיתות והכניסו שלושה מחנכים לכל כיתה כמעט בשביל לתגבר את התלמידים בלימודים ולעזור לנחלשים המסתרכים מאחור, וכל זה בשביל להוציא מבית הספר כמה שיותר תלמידים מצטיינים שיצליחו בצבא ולאחר הצבא בחייהם האזרחים. כל זה בשביל להיות גאים שהם יצאו מכאן מביה"ס עירוני ג' ומשכונת נווה שאנן הטובים שבטופ מנווה שאנן למדינה.

בביה"ס עירוני ג' בנוסף למגמה הטכנולוגית הוכנסו גם מגמות נוספות כגון: מגמה אומנית בה ילמדו התלמידים אומנות שלא מצריכה כל כך להתחרות על 5 יח"ל במטמטיקה וכך גם להפחית את העומס והלחץ מהתלמידים. עוד דברים שנעשים בבית הספר להורדת הלחץ על תלמידי כיתות י"א הוא לתת להם שיעורי עזר אחרי שעות בית הספר מהמורים של בית הספר וממורים חיצוניים והכל בחינם.

עבודה - בביה"ס מקנים ערכים כשאחד מהם הוא לצאת לעבוד. כך מונעים מתלמידים להסתובב בטל בימות הקיץ ובחופשות מבית הספר ומצד שני מקנים להם כלים ללמוד איך זה בעולם של המבוגרים, לעבוד עבור הכסף, ללמוד את ערך הכסף כמה הוא חשוב, ללמוד ערך נוסף של אחריות שיש מסגרת מחייבת שאסור לאחר אליה ובכך גם ללמד אותם לא לאחר לבית הספר ולשבת ללמוד ולשקוד על התוכן הנלמד.

בגרויות - בביה"ס עירוני ג' יש 90 אחוזי הצלחה להגיש את התלמידים לבגרויות הן פנימיות והן חיצוניות. והתוצאות של המבחנים הן מהגבוהות בארץ. יש בין התלמידים הלוקים בהפרעות קשב וליקויי למידה, אך יש מכסה שמשרד החינוך הקצה לביה"ס להגיש לבגרויות. וכאן ביה"ס עירוני ג' במגבלה מסוימת עם כל הרצון הטוב להגיש את כל ליקויי הלמידה לבגרויות. לכן, אני עבדתכם הנאמנה כותבת מילות אלו, מעלה פתרון משמעותי: בניין הוועד של נווה שאנן רמות רמז כמו שהוא משמש לחוגים כמו אירובי והתעמלות לנשים בנות 60 + ולימודי שחמט ועוד, יכול לשמש גם ליתר ליקויי הלמידה ללמוד לבגרויות ולקבל את ההטבה הנפלאה הזו, ולא לעשות איפה ואיפה ולהגביל. או שמשקיעים בכל התלמידים בכל בתי הספר עם ליקויי למידה בלי ליקויי למידה או שלא.

מיזמים חדשים עולים לאוויר העולם - במהלך החודשים האחרונים מנהל ביה"ס עירוני ג' מר יהושוע ויו"ר הוועד צביקה ברבי הגיעו לעשות מהלך של פתיחת כיתת תיאטרון בבניין הוועד לתלמידי כיתה ו'. כיתת התיאטרון תפתח בהתחלת חודש נובמבר. את הלימודים בכיתה כזו יעביר אחד מטובי המדינה בלימודי תסריטאות ותיאטרון. את התקציב לכך הושג על ידי צביקה ברבי והלימודים יהיו בחינם. עוד יהיו למודי של אנגלית ומטמטיקה בבניין הוועד כששעתיים יוקצבו למטמטיקה ושעה אחת באנגלית למשך עשרה שבועות. 


עבודה ומשרות למובטלים - תושבי הרובע נווה שאנן שאינם עובדים יוכלו להכנס לקבוצת הפייסבוק הנקראת צביקה ברבי דואג לך למשרה. עוד נפתחה קבוצה בפייסבוק לסטודנטים המתגוררים בשכ"ד בנווה שאנן רמות רמז, צביקה ברבי דואג לסטודנטים.
בטחון - בחודשי הקיץ החמים יולי אוגוסט בחופשת הגנים ובתי הספר מוצבים בגני המשחקים בשכונה שלנו נווה שאנן שומרים ומאבטחים למען בטחונם של התושבים ההורים והילדים. וכאן המקום להגיד תודה לראש העיר יונה יהב על עשייתו זו יד ביד עם צביקה ברבי.
מיזם של עיריית חיפה למען הורים בנווה שאנן מתקיים זו השנה החמישית בביה"ס דינור. קהילת הורים שנפתחה המעבירה סדנאות להורים שילדיהם לומדים בבתי הספר השונים בנווה שאנן רבתי, הרוצים לקבל טיפים אחד מהשני וללמוד איך לעזור לילדים שלהם להצליח יותר בלימודים ולהעלות את הביטחון העצמי של ילדיהם מבחינה ריגשית ולימודית מוזמנים להגיע לביה"ס דינור ולעבור הרצאות וסדנאות חינמיות שכאלה. 
הרצאה על חיזוק ביטחון העצמי לילדים תתקיים בתאריך ה 7.11.15 בביה"ס דינור. בסדנא שכזו ינתנו כלים להתמודד עם לחצים ורגשות של כישלון אצל הילדים בבית הספר ובלימודים הסדנא גם תקנה כלים לתחושת מסוגלות וחיזוק תכונות אופי חלשות וחזקות אצל הילדים. מה גם שההורים יקבלו כלים לחזק את החולשות של ילדיהם ולהביא אותם להצלחה בכל תחום בחייהם.
סוד ההצלחה בלימודים בדיוק מותאמת להורים לחנך את הילדים איך להתמודד עם כל הלחץ בלימודים.


























תגובות



  1. קידום אתרים בגוגל הוא כלי שיווקי שיביא לכם תוצאות לטווח הארוך
    זהו שיווק אסטרטגי מובנה שלוקח אומנם זמן אבל לחלוטין משתלם
    באמצעות ביטויים מקודמים תוכלו להגיע לתוצאות מעולות
    קידום אתרים בגוגל SEO

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

צילום