צילום בחיפה: חגית אברהם - צלמת תעשייה תיעוד וספורט

שמי חגית, ילידת ותושבת חיפה, צלמת שהגשימה חלום ילדות עתיק יומין לעסוק בצילום תיעוד עיתונאי.
עיקר ההתמקדות שלי היא בצילום תעשייה מוצרי פרסום דוממים בכל התחומים. כיום אני עוסקת בצילום ספורט בכדורגל ליגה ג, כדורסל ליגת על ווינר וצילומי רחוב. בהמשך להתעסקותי בצילום אני מצלמת בהרצאות אליהן אני הולכת.


במסגרת שיתופי הפעולה בהם הנני לוקחת חלק, ניתן למנות קהלים בעלי צרכים מיוחדים, קשרים חברתיים עם עמותות דוגמת "איל"ן" ו– "BNI". 
במקביל, אני עמלה על פרויקטים אישיים בצילום העוסקים בתיעוד נושאים שמעניינים אותי כגון שוק תלפיות, הנצחת מבנים ישנים וחיי רחוב תוססים בחיפה.


אני נהנית לעבוד בשקט, להתבונן מהצד ולקלוט בעדשתי את אותם רגעים ייחודים וזוויות מפתיעות העושות את ההבדל בין "תיעוד יבש" לצילום מקצועי ואומנותי. 
עבודותיי משקפות יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא ומדברות בעד עצמן.


תגיות: צילום תעשייתי, מוצרי פרסום דוממים, צלמת בחיפה , צלמת בצפון, צילום בחיפה, צילום לפרסום מוצרים, צילום כנסים, צילום הרצאות בחיפה ובצפון, צילום אירועים, צילום לפרסום באינטרנט, צילום אמנותי.














תגובות