צילומי אוכל

אחד הדברים שהכי מרתקים אותי הוא צילומי אוכל.



אני יכולה כל היום לצלם אוכל של מי שיודע לבשל - שפים טבחים סתם ובשלניות שאוהבות להשוויץ במאכלים שלהם.

אתמול נסעתי לזכרון יעקב, לניבה, היא מבשלת אוכל יפני, בנטו סוג אוכל שמעוצב עבור ילדים ונוער וגם למבוגרים. האוכל מעוצב בצורה כזו שהוא מעורר את הרצון לאכול ואת התאבון. 



ארוחת בֶ‏ּנְטוֹ‏ - היא ארוחת טייק אוויי לסועד יחיד המקובלת במטבח היפני. בנטו היא ארוחה ביתית ארוזה בקופסה קומפקטית בצורה המנצלת את חלל הפנים של הקופסה ומעוצבת בצורה ייחודית. קופסת הבנטו מחולקת לתאים כשבכל תא יש מרכיב אחר ויחד כל המרכיבים בונים ארוחה שלמה שאמורה להכיל מרכיבים שונים ומזינים שיהוו ארוחה משביעה עבור הסועד. 



החלטנו ביחד שניבה מכינה סושי, שהוא מאכל יפני המורכב מאורז בחומץ המשולב עם מרכיבים שונים כגון דג נא או מעושן, אצות מאכל וירקות. לאחר מכן הבת שלה, שי הכינה קאפקייק צבעוניים בשלל צבעים, אשר הזכירו לה את חודש הגאווה. בסוף קינחנו בהכנס קציצות דגים מהממת ברוטב אדום חריף.




כל האוכל שניבה הכינה, מסתמך על אוכל טבעוני, וזוהי דרך החיים של דני וניבה.

החוויה של צילום אוכל אצל ניבה פתחה לי את התאבון לעוד צילומים, המטרה שלי היא באמת ללמוד ולהשתכלל בצילומי אוכל בשביל להגיע למצב שבו אני אהיה מקצוענית בצילומי אוכל. אחד החלומות שלי בצילום הוא באמת להתפרנס מצילומי אוכל ועיצוב תפריטים למסעדות וכל מי שמתעסק בתעשיית האוכל.





תגובות