בית נגלר - מגרש כדורגל

אתמול היתה לי חוויה לא נעימה בבית נגלר קרית חיים.

אבי צרפתי, חבר יקר, מנהל את קבוצת עושים ספורט ובעל עסק בשם ת'כלס, הזמין אותי לצלם את משחק הכדורגל של הפועל רובי שפירא חיפה נגד קרית ים. 

בית נגלר ממעוף הציפור - תמונה לקוחה מגוגל C, תמונה להמחשה בלבד.


כמו שעינכם רואות, התאורה שם על הפנים. התאכזבתי מאוד. הגעתי לצלם והתמונות שצילמתי יצאו זוועתיות. אין תוצאות נאותות בצילום.

ישב איתי צלם נוסף ואמר את אותו הדבר, היה בהחלט קשה מאוד לצלם בתנאים האלה. אני לא מכירה צלמים שמצליחים להוציא תוצאות טובות בצילום עם תנאי תאורה שכאלה. שיקום התותח ויגיד לי שאפשר.

אני פונה מכאן לבית נגלר בבקששה שבעיית התאורה תטופל בבקשה, ולא בגלל בעיית הצילום של הצלמים בלבד, אלא, בעיקר בגלל בעיית התאורה בכלל. 


שלוש תמונות שלי להמחשה למה שקורה בבית נגלר על מגרש הכדורגל



לא יאומן כמה קשה היה לי לצלם.




תגובות