חנוכה 2015 חג האור - שיירה של בית חב"ד ברחובות חיפה

אתמול (13.12.15), אנשי בית חב"ד הוציאו שיירה של כעשר מכוניות, כשעליהן יש חנוכיות דולקות עם שמונה נרות ושמש אחד, המציינים את שמונת ימי נס פח השמן שהספיק לשמונה ימים, להדלקת חנוכת בית המקדש בירושלים.

בשעה 18:30 לערך, השיירה יצאה ממעונות גאולה, מחוז בית חב"ד בשכונת ויזניץ, מעוזם של קהילת החרדים בחיפה. את המסלול עשו מהגרנד קניון, שהיה התחנה הראשונה של השיירה, בה עצרו לחלק סופגניות לבאי הגרנד קניון ולחגוג איתם את החג.


התחנה השניה של השיירה היתה במרכז זיו בשכונה הכי גדולה של חיפה, בה גרים בשכנות דתיים לצד חילונים לצד סטודנטים. השיירה עצרה ליד תחנת המוניות נווה הוותיקה וחילקה לנהגים סופגניות. ומשם המשיכו לרחוב אינטרנציונל בשכונת רמות רמז. גם שם עצרו וחילקו סופגניות.


עוד השיירה עצרה בבית בירם עברה במרכז חורב הישר אל מרכז הכרמל ומשם דרך רחוב גולמב לארלוזרוב תחנתה הסופית של השיירה.

ברחובות לא היו הרבה אנשים, אולי בגלל הקור ומזג האוויר, והחזאים שהבטיחו גשם וסערה.

הייתה לשיירה גם מוסיקה, אך בקושי רב שמעו אותה מתנגנת ברחובות. והיכן היתה השמחה? ואיפה היו הריקודים? ולמה באמת, למעט הקור, לא יצאו רבבות לרחובות לשמוח את הנר השמיני של חנוכה עם בית חב"ד שבאו לשמח את התושבים? אני מאחלת לשנה הבאה המון אור בלב ושמחה לנשמה, בתקווה שהשיירה לשנה הבאה תפנים את הלקחים להודיע מראש לשכנים לתושבים על התהלוכה, ושהמוסיקה תהיה קצת יותר חזקה שכולם ישמעו וישמחו, בתקווה שיהיו גם ריקודים ברחובות עם בית חב"ד והברסלבים. 








 

תגובות