דרושים לקוחות לעסק שלי בצילום.

צילומי אוכל הם באמת הצילומים הכי יפים שטבח שף ומסעדן יכולים לבקש לעצמם.

מאז שאני זוכרת את עצמי, מגיל קטן מאוד אני אוהבת לצלם. היו לי שני חלומות גדולים בחיי שרציתי להגשים. את הראשון לא הצלחתי להגשים, ועל השני אני מסרבת לוותר. החלום הגדול שלי הוא להתפרנס בכבוד מצילום, ואני אוהבת לצלם.



המצלמה בשבילי היא עוד איבר נוסף בגוף שלי, אשר בלעדיה אני לא זזה מילימטר מהבית.

כיום אני עוסקת בצילום בכמה תחומים שהם: ספורט נדל"ן הופעות במועדונים פאבים ובארים, צילומי אוכל ובצילומי כנסים. אני גם מעצבת פליירים ותפריטי אוכל וכרטיסי ביקור ללקוחות ולשכנים שמבקשים את עזרתי.



אני רואה את עצמי מתפרנסת מצילום, וכאן אתם נכנסים. אני רוצה להתפרנס ממה שאני אוהבת הכי הרבה לעשות - לצלם לכם החיים דרך העיניים האמנותיות שלי.


המוטו שלי בחיים
עשה מה שאתה אוהב אחרת תאלץ לאהוב את מה שאתה עוש
ה

תגובות