דן תורן מתארח בשאנן בר רחוב בהופעת יחיד - מה? גם את זה הוא כתב?


ביום רביעי האחרון התארח דן תורן יליד קיבוץ ראש הנקרה בשאנן בר רחוב בנווה שאנן חיפה.ההופעה היתה אינטימית מקסימה ומלאת אנרגיות חיוביות. הקהל התמסר לדן תורן בחום ואהבה. 

https://www.youtube.com/watch?v=IcxE1xBvXyI&feature=youtu.be

דן תורן התחיל את הקריירה שלו בעל הברזלים בתוכנית הנוער לשעבר זהו זה. בתחילת שנות השמונים. בהמשך השתתף בסרטים כמו בחינת בגרות עתליה ודורית חשיפה איטית.

בשנץ 1984 בעידודו של המוזיקאי מיקי שביב סולן להקת טנגו, החל דן תורן לכתוב את שיריו הראשונים שהתפרסמו בביציועים של זמרים אחרים כמו שרון ליפשיץ קולנוע רמי קליינשטיין ביום של הפצצה ואת שרה ברדיו של ליפשיץ באלבומה השני. עוד כתב בנוסף את אחד ודני שאותו כתב והלחין יחד עם ליפשיץ עצמה.

בשנת 1988 יצא אלבומו הראשון לו חמה בשטח בנו. בו כתב תורן למיקי שביב תודה מיוחדת על היותו מורה דרך במוסיקה. באלבום זה תמצאו את הגרסה הראשונית של השיר המפורסם לבן על לבן שהפך ללהיט בגרסה מאוחר יותר שהופיע באלבומו עם להקת שונרא.


הגילגול הקודם של שונרא הקים תורן כלהקת ליווי בשם התרנים. הלהקה הוציאה בשנת 1989 את אלבומה היחיד נופל על ארבע שכלל את השירים לבן על לבן וסין מאלבום הסולו של תורן, בין שיריו החדשים באלבום הוא ידיעות מניקרגואה. דן תורן היה שותף בהקמת ערוץ הילדים בשנת 1991. ונמנה עם מגישיו הראשונים. החל משנת 2013 דן תורן מלמד קורס שירה ומוזיקה ללימודים הומוניסטיים. לכששאלתי את דן תורן לגבי להקת שונרא האם הוא חושב לחזור לאחד את הלהקה למסע הופעות אמר שיתכן וזה יקרה בעתיד אך הוא לא מתחייב לכך.

ולרשמיי האישיים - מצאתי בדן תורן איש חם ואוהב משתף פעולה עם הקהל איש מקסים ונהדר המדבר בגובה העיניים ואינו מתנשא. אוהב את הקהל שלו ועונה על שאלות האנשים. איש סבלני הוא. ובהחלט היתה אווירה של בית בבר שאנן בר רחוב. האישיות של דן תורן נעימה, מה ששינה אצלי את התפיסה לגביו לטובה.

עוד גורם להרגשת הבית בשאנן בר רחוב הוא הבעלים של הבר אייל קפלן שהיה שותף לשעבר בפאב הבאר (לשעבר פאב המיידלרס). 

פשוט כיף לדעת שיש בשכונה שלנו בנווה שאנן בחיפה מקומות בייתים וחמים כאלה.













תגובות