השראה של סרטים ותוכניות עתידניות לרעיונות עכשיווים שאני מקבלת


כמה הזויים הרעיונות שאני מקבלת מסדרות טלויזיה וסרטים שמוצגים על מסך הטלויזיה שלי. כן, אני אוהבת לצפות בסרטים וסדרות טלויזיה עתידניות עם תסריטים לא אמיתיים, ואני נהנית מהם. אך מעבר לזה לפעמים הם מלמדים אותי דברים שלא חשבתי עליהם.

לאחרונה ראיתי בחדשות כתבה על בנית מערכות צבאיות חדשניות שנבנו לאור המצב הבטחוני באירופה וגל הטרור בארץ הגואה ועולה. תוך כדי צפיתי בכתבה זו עלה לי רעיון לראש הזוי מטורף מצחיק דבילי מטומטם ואולי אפילו טיפשי, אך במחשבה שניה שלישית רביעית וכן הלאה, לא רציתי לפספס ולא לכתוב אותו וסתם ככה לבטל אותו בהינף יד. אז לכן אני כותבת אותו כמה שהוא נשמע מטומטם ומצחיק: קראתי לו העין השלישית, לקחת פלאפון או טבלט לעשות אפליקציה מותקנת לתוכם. הטבלט והפלאפון יוכלו להיות מודבקים לקיר הכי עבה של בניין הכי גדול ככל שיהיה, ותהיה להם עין ביונית עין שלישית כזו שתוכל לחדור כל קיר ולהביא את המראות של כל מה שקורה מבפנים כשיש חטופים ובני ערובה. שהאפליקציה תיתן גם אינדיקציה לכמה בני ערובה יש כמה גופות יש כמה פצועים יש איפה הם יושבים וכמה חוטפים יש כמה חמושים יש איפה הם בכל זמן נתון ושהאפליקציה תדע גם לעשות את הבלו פרינט של הבניין בזמן אמת. מאין עין שלישית שתראה בשידור חי מה קורה מאחורי הקירות פשוט לראות דרך הקיר. מאין שדה ראיה חודר קירות כזה.








תגובות