תאכלס - היה לי יום טוב היום

את היום שלי התחלתי בפגישה עם הרואה חשבון שלי בשמונה וחצי, לאחר מכן הגעתי הביתה והכנתי פליירים לשיווק העסק. בדרכים שלי מכאן לשם הצטלמתי עם שלטים של חבר נדל"ניס, שהוא מנהל איזור, המשכיר ומוכר דירות מרימקס בשירות אישי. הגעתי לקופימדיה במרכז זיו, ברחוב קומוי, שם הכנתי את הפליירים שלי לתליה על שלטי חוצות בשכונה..........


מכאן לשם כבר עשיתי לעצמי מאנקי ביסניס עם בני מנהל הסניף של קופימדיה בזיו. הוא יספק שירותי הדפסת תמונות על קאפה בגדלים שונים, אני אספק את התמונות להמחשה ומצד שני למי שירצה וימצא חן בעיניו תמונות לתליה בביתו יוכל לקנות את התמונות שלי ישירות. כך ששני הצדדים (קופימדיה ואנוכי) נרוויח בסידור המצוין הזה.


בצהרים מצאתי את עצמי מגיעה לטכניון והולכת ברגל בקרית הטכניון, ואני לא זוכרת מתי עשיתי כזה טיול עירוני עורבני בטכניון מאז שחר ילדותי. שם תליטי שלטי שיווק לפורים, שאנשים יגיעו להצטלם בעסק שלי בתחפושות.

באמצע הדרך, בטכניון, הייתי אישה טובה ועזרתי לכלב שאיבד את דרכו ובעליו למצוא  את דרכו הביתה בחזרה. ומכאן המשכתי לתלות את המודעות שלי לשיווק העסק שלי בתקווה שאוכל להתפרנס בכבוד. בנתיים בין לבין אני גם על הדרך מקבלת טלפונים להתייצב במשמרות  אבטחה. 

לאחר יום מלא הסתובבויות והתרוצצויות רבות, עכשיו אני יושבת מחובקת עם שושה החתולה המיינה קלפתה שלי, ונחה בכיף עם נגיעות חמימות שלקרני שמש אחרונות ליום סגרירי שכזה.








תגובות