צרות של טלפון נייד

היום סוף סוף התעוררתי בתשע. יחסית מאוחר מפעמים קודמות בזמן האחרון, אך עדין מספיק מוקדם בשביל לעשות את הדברים המוטלים עלי.




יצאתי מהבית לסידורים קניות בלי ספונג'ה, היה יום שתוף שמש נעים לא חם ולא קר מידי. ובמכשיר פלאפון שיש לי היתה לי בעיה מינורית שלא הצלחתי לסדר כבר שלושה ארבעה ימים. בהתחלה ללא הצלחה. האמת שחשבתי שעשיתי משהו בהגדרות של המכשיר.

פניתי לעזרה של "איש מקצוע", אחרי דקה וחצי "הסתכלות" של הדוקטור אמר לי שהפתרון הוא אחד משנים, או שאני צריכה לנקות את הטלפון הנייד מלכלוך באיזור ששמים את האוזן, כדי לשמוע את הצד השני, ואת החלק בו הקול שלי מועבר לצד השני או שאני צריכה להחליף מכשיר לאחד חדש במיידי.

כמובן שסיפרתי לאבא שלי על הנושא, והוא אמר לי שאני בטוח "ישר ארוץ להחליף בקניה מכשיר חדש". מכיוון שהמצב כך למדתי שיעור חשוב בשיווק - זה מאין סוג של עוקץ כספי..... אנשים כאלה סתם בטלנים, ישר גורמים לך בשתילת רצונות להוציא כסף על משהו שאתה לא כל כך צריך באותו רגע, ולא טורחים לפני האמירה הזו, לבדוק לראות לחסוך כמה שקלים ללקוח. 

בקיצור, לא יצאת צדיק! 

כל זה היה בשביל לעשות עלי קופה כשכל הבעיה של המכשיר היתה לעשות לו RESTART מחדש.


תגובות