בכל כל בלאגן יש סדר ושקט

את השקט שלי,  בימים טרופים אלו של טרור סכינאי, אני מצליחה למצוא על ציר הזמן בסדר יום עבודה מסודר שהכנתי לעצמי, הן בפן האישי והפן בפן העסקי די מצוין. אני מודה כל יום על התעוזה שלי ועל זה שהראש לא מפסיק לעבוד לי ולו לרגע קט.


היום למשל, קניתי צבע והתחלתי לסדר קירות בבית בשביל לצבוע. התאמנתי על צביעה על קיר חיצוני של הבניין שהיה מלוכלך בגרפיטי שפעם עשיתי.

למה? מכיוון שהמשטח ליד הקיר שהתאמנתי עלי, והולך להפוך לגינה פרטית שלי, (בערך, כי גם השכנים שלי יהנו ממנה הלכה למעשה). עוד יצירת מופת מבית היוצר של הדימיון שלי, אשר קורם עור וגידים בשביל שתהיה איזושהיא פינה ירוקה עבורי בשנה הקרובה, להנות ממנה ולראות בעיניים.










בהתחלה חשבתי אפילו לשתול שם ירקות ועצי פרי, וקראתי המון על גינות שכונתיות אבל לא בא לי גינה כזו טוב. מהסיבה שלא בא לי להשתתף בתוצרת של ירקות פירות עם כל מי שעובר שם שהוא לא גר  בבניין שלי. את זה אני אעשה בטח בנפרד בעציצים.

תעקבו אחרי פרטים בהמשך............

תגובות