אחת ממשאלות ליבי שעומדת לנגד עיני היא לדעת לאטום חורים בקירות ולצבוע קירות

פתאום, בזמן האחרון, נפל לי אסימון גדול.

אותו אסימון גדול פיתח אצלי רצון ומשאלת לב עזה ללמוד לאטום קירות ולתקן קירות באופן מקצועי וגם לצבוע באופן מקצועי.

השבוע קיבלתי עצה מקבלן שיפוצים שעדיף שאני אלמד לעשות את הדברים לבד. בתור אחת שיש לה תאבון ללמוד דברים לבד ולנסות דברים גם אם הם לא מצליחים בהתחלה התחלתי לעשות מעשה וללמוד לבד איך צובעים קירות.

אגלה לכם סוד - בשנה שעברה למדתי אצל אלון אולמן וממנו אני זוכרת שאמר: כל מה שתרצו הן זה אפשרי זו לא אגדה, ובשביל להגיע לרמת המקצוענות שלכם בכל תחום שאתם שואפים חולמים ורוצים, כל שעליכם לעשות זה פשוט להתנסות בתחום הרצוי לפחות כ 10 אלפים שעות.
אז!!! קירות תתכוננו הינה אני באה להתאמן עליכם.

הלכתי לחנות תמבור ליד ביתי בחיפה קניתי את החומרים שאני צריכה בשביל ללמוד לבד איך לאטום קירות ולתקן אותם וצבע לבן בשביל לצבוע.

הגעתי הביתה עם הרגשה טובה כשמול עיני ראיתי איך הכל נעשה בצורה נפלאה. יש לי הרבה מה ללמוד ואני שמחה שלקחתי על עצמי את הזמן ללמוד איך לעשות איטום וצביעה.
כל הרצון הזה יצא החוצה ממחשבה אחת קטנה - נדל"ן זה מוכר, נדל"ן זה הזהב הבא, נדל"ן וכל מה שקשור בו טומן בו המון כסף. ואני רעבה לכסף!!!!


אעשה הכל בשביל הכסף. והרעב אליו מניע אותי לעשות, נקודה!

תגובות