רשימת משאלות הלב שלי - וכן, אני בעלת תעוזה לבקש ממכם עזרה, ברטרים הפניות, כיוון, דרך להשיג אנשים שיכולים לעזור לי להגיע לאן שאני רוצה.


משאלות ליבי - שהעסק שלי יצליח.


שמי חגית אברהם ואני צלמת תעשייתית, הקמתי את העסק שלי לפני שנתים במטרה להגשים את עצמי ואת החלום הכי גדול בחיי, להתפרנס מצילום. היום אני צמאה מרעב לכסף ולהצלחת העסק שלי. חלק מהחלומות שלי בעסק ומשאלות ליבי עבור העסק הן לעשות סרטים דוקומנטרים על אנשים ועסקים. לאחרונה עברתי הרצאה של יובל אברמוביץ והיום אני קוראת את הספר שלו "הרשימה", ממנו אני שואבת המון כוח המון רעיונות ומחפשת כל אפשרות ומקום לפרסם את הרצונות שלי את השאיפות שלי החלומות שלי והרצון לקבל עזרה מכל מי שרק אפשר.
אני מקווה שגם כאן בבלוג שלי זה יפול לידיים הנכונות ושאנשים ישמחו לעזור לי. זוהי לא בושה לבקש עזרה ולקבל אותה ולתת אותה.
  • אני רוצה לעשות סרט דוקומנטרי על העדה האתיופית בנווה שאנן. לאחר שאצליח להגיע לעשות את הסרט הדוקומנטרי שלי על העדה, אני ארצה להסריט אותו בבית הקולנוע עממי השכונתי בנוכחות ראש העיר יונה יהב ויו"ר וועד נווה שאנן צביקה ברבי ובני משפחתי היקרים, וכמובן העדה האתיופית ותושבי שכונת נווה שאנן בחיפה.
  • הייתי שמחה מאוד להפיץ את הסרט הזה עם עזרה במימון לפסטיבלי סרטים בעולם.
  • אני רוצה לעשות סרט דוקונטרי נוסף על העסקים הקטנים בחיפה והקריות על הכלכלה שלהם על ההצלחות והכשלונות שלהם. בשביל זה אני צריכה היענות של העסקים בחיפה והקריות ברצינות רבה. גם כאן כמו הסרט על העדה האתיופית והתאקלמותה בישראל מאז עליתה לארץ בשנות השמונים אשמח להציג את הסרט בפסטיבלים ובקולנוע עממי.
  • אני רוצה לעשות כתבה נרחבת על יו"ר וועד השכונה נווה שאנן צביקה ברבי על פועלו מעשיו מהיכן הגיע לאן הוא הולך. אני רצינית ואני רוצה מאוד מאוד מאוד מאוד שצביקה ברבי יקח את הרעיון שלי ברצינות ויפנה עבורי יום בשבוע להתלוות אליו לצילומים וכתבות נרחבות עליו. 
  • אני רוצה לעשות כתבה דוקומנטרית על חברות אבטחה בארץ די גדולה ונרחבת. אני רוצה להתחיל בסרט דוקומנטרי על חברת מגן פתרונות אבטחה, ועל שלושת השותפים שמנהלים את החברה כפיר ציון קבאלו ואסף. אני מקווה שהם יענו בחיוב לעשות סרט כזה עליהם.
  • אלה כרגע משאלות ליבי מבחינת העסק שלי בצילום.
פרסום עסקי של העסק שלי

 אני מוכרת תמונות לאנשים פרטיים



שוק תלפיות חיפה

שוק תלפיות חיפה

אורית כהן מותג עם חברים אודליה וששי בערב פתיחה של כיתת לימוד לנוער במצוקה


עבודות צילום שעשיתי לציירת המפורסמת לביאה החיפאית












עורכת הדין המצליחה והחמודה עם סגן ראש העיר נשר

 עינת קליש רותם עם יו"ר פורום מנהיגות העתיד חיפה והצפון שמואל מאייס בעלים של MYCOM וסגן ראש העיר של נשר.


הגברת עינת קליש רותם עם ניצן מי שהיה מנכ"ל לשכת המסחר והתעשייה בחיפה

סווידאן - מומחה ביינות עולמי בחיפה

האמנית נורית אפשטיין יוצרת את יצירותיה בבית הוועד בנווה שאנן כבר 40 שנה


החול שהתקיף את ישראל במשך שבוע ימים (צילום התקפת החול והאובך בחיפה)


ברכות לשנה החדשה בבית הוועד נווה שאנן חיפה


כנס הנדל"ן הגדול בסמי עופר בחיפה הרצאתו של חבר כנסת צעיר



תגובות